KEK LAPIS ORIGINAL FROM SARAWAK

MAKLUAMAT ASAS PERNIAGAAN


Dulu pembuatan kek Lapis hanyalah hobi biasa di kalangan wanita di Sarawak khasnya wanita keturunan Melayu yang menyediakan juadah terutama menjelang Aidilfitri. Namun pada dekad 1990-an, kek Lapis mula sinonim dengan Sarawak kerana hampir setiap pelancong yang berkunjung ke Bumi Kenyalang pasti membeli kek Lapis itu sebagai ‘ole-ole’ untuk dibawa pulang.

Kelebihan utama kek lapis Sarawak ialah pakej motif dan coraknya yang unik serta digabungkan dengan keenakan rasa, di samping teksturnya yang lembap & pejal.

Tidak dinafikan ia juga versatil dan boleh dihidangkan untuk pelbagai majlis, bukan saja untuk perayaan utama seperti Aidilfitri, Tahun Baru Cina, Gawai Dayak, Deepavali dan sebagainya, malah untuk hantaran pertunangan, perkahwinan, hadiah dan ‘ole-ole’.

KEK LAPIS SARAWAK
Menyingkap sejarah kek lapis, dipercayai berasal dari Indonesia namun juadah itu mula diperkenal serta mendapat tempat di kalangan penduduk Sarawak sekitar tahun 1980-an.

Sejak itu, kek Lapis Sarawak kian sinonim dengan Sarawak, malah kek Lapis Sarawak yang dihasilkan jauh lebih sedap daripada kek Lapis negara jiran itu, kerana bahan yang digunakan lebih pelbagai dan mutunya juga lebih baik.

Setelah 30 tahun berlalu, kek Lapis Sarawak semakin popular bukan saja di kalangan penduduk tempatan, malah menerima banyak tempahan dari Semenanjung, Sabah, Brunei dan Singapura.kami mempunyai ramai agen-agen yang menjual kek lapis di seluruh negeri semananjung MALAYSIA, termasuklah SABAH dan juga SARAWAK.JADI ANDA SEMUA TIDAK PERLU RISAU TENTANG PEHNGHANTARAN KEK LAPIS YANG SEDAP INI TERUS KE RUMAH ANDA 


HAA , ANDA INGINKAN KEK LAPIS SARAWAK YANG SEDAP DAN LAZAT ??
INGIN DIHANTAR TERUS KEK LAPIS INI KE RUMAH ANDA ??
KAMI ADA MENYEDIAKAN 4 JENIS KEK LAPIS SARAWAK 


KATALOG KEK LAPIS SARAWAK

JENIS-JENIS KEK LAPIS YANG KAMI JUAL




Saya merupakan pemasar dan pengedar Kek Lapis Sarawak, keluaran Syarikat ASYRAFF Enterprise 100% Bumiputera Islam yang amat mementingkan kebersihan, kesucian dan kualiti. Selain rasanya yang amat sedap dan anda pasti puas hati dengan kualiti yang diberikan.

Tidak seperti kek Lapis yang lain, kek Lapis ASYRAFF  mempunyai rasa yang amat menepati citarasa serta perihatin dengan kehendak kesihatan para pelanggan, kurang gula, kurang kolesterol serta tidak menggunakan bahan pengawet demi kebaikan kepada kesihatan para pengguna.


TERDAPAT 4 PERISA UNTUK PILIHAN ANDA 

·         Perisa Blueberry
·         Perisa Strawberry Cadburry
·         Perisa Pandan Coklat Chip
·         Perisa Pandan Kelapa

" sebelum kek Lapis dimasukkan ke dalam bekas seperti di atas, Kek Lapis disaluti dengan wraping plastic agar tak dicemari habuk dan benda asing.Kebersihannya adalah terjamin. Wrapping plastik ini dibalut dengan kemas dan kedap udara bagi menjamin kualiti kek Lapis agar tahan lama dan menjadi "moist."

Diperkaya dengan marjerin terbaik, diadun dengan perisa Blueberry yang harum lagi sedap bersama tepung yang terpilih lalu dimasak dengan penuh keikhlasan, maka terhasillah kek Lapis Sarawak keluaran Syarikat  yang sememangnya enak dihidangkan untuk seisi keluarga anda yang tercinta. Kek Lapis Sarawak keluaran Misya ini terdapat dalam 4 Perisa yang kesemuanya sedap dan enak.
Anda mesti mencubanya setiap satu, Cuba sekali pasti anda nak lagi dan lagi dan lagi...keenakannya sentiasa dalam ingatan... 

INI ADALAH GAMBAR CONTOH DIMANA ORANG-ORANG SARAWAK AKAN MENGHIDANGKAN KEK LAPIS INI SEMASA PERAYAAN-PERAYAAN BESAR DIJALANKAN


TIGA CARA-CARA MEMBUAT TEMPAHAN 
  1. Membuat Tempahan Dengan menghubungi syarikat di talian 03-65784412 
  2. Membuat tempahan secara online di www.keklapissarawakasyraff.my
  3. Membuat Tempahan Melalui Laman Sosial seperti Whatsapp, Wechat, Instagram, Facebook dan sebagainya 
TIGA CARA-CARA PEMBAYARAN

  • DENGAN KAEDAH BANK IN 
  • CASH ON DELIVERY
  • DENGAN MENGGUNAKAN KAD DEBIT ATAU KREDIT

TIGA CARA-CARA PENGHANTARAN 

  1. PENGHANTARAN MELALUI CASH ON DELIVERY(COD)
  2. PENGHANTARAN KEK INI MELALUI POS LAJU
  3. PENGHANTARAN YANG DIBUAT OLEH AGEN-AGEN DI SEKITAR KAWASAN ANDA

TIGA FAQ(FREQUENTLY ASK QUESTION)

  • ADAKAH KEK LAPIS INI BOLEH DIDAPATKAN SECARA BANYAK UNTUK MAJLIS-MAJLIS KENDURI?
:YA, KAMI JUGA MENGAMBIL TEMPAHAN UNTUK MAJLIS0MAJLIS KENDURI SERTA MAJLIS KERAMAIAN.

  • ADAKAH KEK LAPIS INI MEMPUNYAI SIJIL HALAL YANG SAH?
:YA, SYARIKAT KAMI TELAH DIIKTIRAFKAN OLEH KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA DAN TELAH DIBERIKAN SIJIL HALAL YANG SAH OLEH JAKIM

  • ADAKAH PELANGGAN ANDA AKAN MENDAPAT HARGA YANG LEBIH MURAH JIKALAU MEMBELI KEK INI DALAM KEADAAN YANG BANYAK(BORONG)?
:YA, KAMI AKAN MEMBERIKAN HARGA YANG ISTIMEWA (HARGA BORONG) KEPADA SESIAPA YANG MENGAMBIL KEK LAPIS KAMI DALAM KUANTITI YANG BANYAK .


NOMBOR TELEFON : 0176932712(ASYRAFF)


NOMBOR TELEFON FAKS:0361798412

A
LAMAT:BANGGUNAN KEK LAPIS, JALAN 

BUKIT GEYLANG, WOODLAND, 989780 

JOHOR BAHRU, MALAYSIA. 




Comments